tirsdag den 7. maj 2013

Når sandheden skal frem! - Hvad så?


Bliv bedre til at se sandheden i øjnene. Hvad sker der når sandheden kommer frem? Går du også rundt med hemmeligheder, som ingen andre end dig - kender til?

I dette indlæg sætter jeg fokus på dig, og dine hemmeligheder. Stil dig selv følgende spørgsmål:

  • Hvorfor går jeg rundt, og har disse hemmeligheder?
  • Hvad har jeg, at skjule?
  • Hvem kan hjælpe mig af med, disse hemmeligheder?
  • Hvornår er det rigtige tidspunkt, at fortælle sandheden på?
  • Hvor fandt jeg på hemmeligheden henne?
Sandheden skal frem, jo før jo bedre. Du bruger garanteret mange kræfter på, at sløre sandheden, hvad sker der når folk omkring dig finder ud af, at du har holdt noget hemmeligt. Der sker det, at de vil blive skuffet, og muligvis miste en grad af respekt for dig. 
Vi opdigter falske historier fordi vi ikke tror på at vores rå personlighed, og det vi har at byde ind med, er spændende nok. Derfor opbygger vi en facade, og tænker "Det er sådan mine venner/familie gerne vil se mig"

Kender du til denne problemstilling? Så bare rolig der er hjælp at hente, det er jo netop for din skyld, at jeg skriver denne artikel
Mit svar på spørgsmålet om, hvorfor du går rundt med alle disse hemmeligheder, er ret så simpelt. 

Vil du gerne vide det? Så værsgo - Du tror ikke nok på dig selv, hvor er selvtilliden henne?
Du er fuldstændig unik, som du er! Der er ingen andre, der er magen til dig! Du tænker at folk vil vende dig ryggen, hvis du fortæller sandheden, men der tager du helt fejl. 
Folk omkring dig kan sagtens se igennem en hvid løgn, det er bare vigtigt, at det er dig som fortæller dem sandheden. 

De skal ikke få det fortalt af andre, eller selv finde ud af det. Dine venner/famile omkring dig, holder af dig, også selv om du afslører sandheden for dem. I de fleste tilfælde vil du faktisk opleve, at de takker dig for, at sige sandheden.
Det er kun dig, som kender sandheden, derfor er det også kun dig som kender til hemmeligheden bag. Spørg dig selv -¨"Kan jeg ved hjælp af min stærke viljestyrke, afsløre sandheden for venner og bekendte?"

Selvfølgelig kan du det! Du har plantet hemmeligheden, og accepteret den i dit indre. Det er nu din opgave ved hjælp af din viljestyrke, at få hemmeligheden offenliggjort. 
Gør det NU, fortæl sandheden!

Du vil opleve en stor kreativ frihed, efter du har fortalt sandheden. Du vil have afklaret, hvem der er rigtige venner og du vil finde ud af hvor meget din familie egentlig står bag dig.
Du vil samtidig opleve følelse af lykke, og ro i kroppen. Mærk hvor dejligt det føles! Det er sådan du opbygger selvtillid. Det kan måske lyde mærkeligt, men tænk lige over ordet selvtillid, selv-tillid, det handler om at have tillid til sig selv, og det får man kun ved, at fortælle sandheden.

Indlæg udgivet af
Nicolas Kruse Dziegiel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar