fredag den 19. juli 2013

STRONGPOWER TV - Interview med hypnotisør Jeppe Schjøtz


Hvad er hypnose?
Hvad kan du bruge hypnose til?
Bliv meget klogere ved, at hører interviewet!

Hypnose kan hjælpe rigtig mange mennesker, b.l.a. har det personligt hjulpet mig videre i livet. I en periode på 3 - 4 år, stammet jeg rigtig groft, jeg mistet kontakten til omverden, og sad flere gange at overvejet mit liv.

Jeg fik kontakt til en hypnotisør som jeg gik hos 4 gange, og på kun en måned var jeg helbredt, kunne snakke helt almindeligt, og derved kunne jeg faktisk også kommunikerer med andre mennesker! - Livet var begyndt på ny.

Derfor vil jeg på det kraftigeste anbefalde dig, at hører interviewet - Måske kan hypnose hjælpe dig videre i DIT liv.

Her er en præsentation af Jeppe Schjøtz:

Jeppe Schjøtz bruger primært hypnose til, at hjælpe folk med tankemæssige og følelsesmæssige problemer hvilket også inkluderer vaner. Han er af den overbevisning, at hypnose kombineret med terapi er den bedste terapiform til rigtig mange problemstillinger, hvis man går ved en hypnotisør, som er RAB (Registreret Alternativ Behandler) i hypnose og har god erfaring.

Men de fleste kender nok Jeppe som hypnotisøren fra TV2 Zulu programmet "ARGH! Det gjorde jeg bare ikk' " som er danmarks største tv program, der er baseret på hypnose. Dette tv program viser dog den mere underholdende del af hypnose, som kaldes scenehypnose eller hypnoseshow. Men scenehypnose rammer mere bredt ud til befolkningen, så Jeppe rejser rundt i hele Danmark og laver hypnoseshows og hypnose foredrag/demonstrationer på skoler, foreninger og virksomheder.

Desuden var det også Jeppe, som i DR2 temaaftenen "Forbrydelse under hypnose", demonstrerede hvor meget en hypnotisør kan udrette med hypnose. Dette tv program er danmarks største tv eksperiment, som ligeledes bygger på hypnose.

Du kan finde mere information om hypnose og hypnotisør Jeppe Schjøtz på www.hypnose.dk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar